Nestky.sk-ROZHOVOR s Oľgou Feldekovou ml. o tom, ako sa z kráľovnej bratislavských diskoték stala terapeutka

29.06.2022

Už jej priezvisko napovedá, že je zo slávnej a známej rodiny. Umenie sa u Feldekovcov dialo prirodzene, ako sa v rodine jedlo alebo pilo. Otec v nej objavil talent na pantomímu a ona ju povýšila na liečiteľstvo.


Vyštudovali ste prestížnu umeleckú školu v Essene...

Keď som išla na Folkwang-Hochschue na prijímačky, ešte som poriadne ani nevedela, čo to pantomíma je. Môj otec to ale vedel a bol presvedčený, že na ňu mám talent. Vyzval ma povšimnúť si šancu, ktorá okolo mňa práve prechádzala: Milan Sládek, ktorý bol vtedy profesorom pantomímy na tejto škole, práve hosťoval v Bratislave, kde robil kasting do svojej novej hry. Išla som za ním. Vyskúšal ma a otcovu predtuchu potvrdil. Radil mi vtedy skúsiť šťastie a prihlásiť sa na talentové skúšky na Folkwang-Hochschule s tým, že by to mohla byť moja cesta. V tých časoch som bola kráľovnou bratislavských diskoték, na tejto "scéne" ma skoro každý poznal. Tancovala som celé hodiny bez prestávky a bežne som sa dostávala do stavu extázy. Kde-kto za mnou prišiel a zisťoval, čo mám v sebe, keďže drogy boli vtedy u nás nie príliš dostupnou raritou. A aj počas dňa som vystrájala po uliciach a v podstate robila "pouličné divadlo".

čítať ďalej na Netky.sk

© 2024 Olga Feldekova ml. Všetky práva vyhradené.
Vytvorené službou Webnode Cookies
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky